maandag 12 november 2012

Een hamburger maken

Hamburger maken met zelfgemaakte tomatenketchup
Dit weekend heeft mijn vrouw heel veel tomaten ingemaakt en ook zelf tomatenketchup gemaakt. Daardoor kwam ik op het idee om, voor de lunch, een heerlijke hamburger te maken, met natuurlijk; de zelfgemaakte tomatenketchup. Ik heb een gewone diepvries hamburger gebruikt die ik heb laten ontdooien maar u kunt natuurlijk ook een verse hamburger kopen in de winkel. Ik heb een grillpan gebruikt om de hamburger te bakken. Neem een broodje en snijd dit doormidden. Leg wat verse sla op uw broodje en 2 plakjes tomaat. Leg de hamburger bovenop de tomatenplakjes en werk af met nog een blaadje sla. Doe nu 2 theelepels mayonaise bovenop de hamburger en behoorlijk wat tomatenketchup............ mjammmmmmm
Ik zeg het niet graag maar ik was de gebakken uienringen vergeten! Zeker doen, nog lekkerder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten