vrijdag 11 mei 2012

Welkom bij: Koken met Gerrit



Koken met Gerrit is ECHT koken met Gerrit.
Ik kook met goede en lekkere recepten, met ingrediënten die u voor handen heeft en waarvoor u niet heel het land moet aflopen.

Wie ben ik?
Ik ben Gerrit (van WECKENonline) zoals veel mensen mij inmiddels kennen via de video's van WECKENonline.com en onze inmaakrecepten site: WECKENonline.eu
Koken is voor mij een passie, een levenswijze, een hobby...........
Ik zou zelf nooit kok willen worden. De avonduren en weekenden waarin je geacht wordt te werken zijn er voor mij teveel aan. Wat ik heerlijk vind is voor mijn vrouwtje koken, voor onze vrienden, kennissen en familie.
Familie heb ik nogal wat: 10 broers en zussen. Dus als ze dit lezen: Nee, je kunt dit weekend niet komen eten!
Vaak sta ik elke avond aan het fornuis en kook dan 'dagelijkse' kost. Maar bijna elk weekend verzin ik weer een nieuw recept, vaak gebaseerd op een bestaand recept of idee.
Op deze website wil ik mijn passie met u delen.

Voedsel inmaken doen wij al jaren en is voor ons een 'manier van leven' geworden. Inmaken is goedkoop, gemakkelijk en gezond. Door deze passie zijn wij een webwinkel begonnen en verkopen wij natuurlijk weckartikelen, maar we hebben ook de kennis en ervaring van inmaken en wecken. Dat is een heel groot voordeel als u een webwinkel begint. Zo kunt u uw klanten met raad en daad bijstaan.
Alle nieuwe inmaakrecepten die we bedenken en uitproberen, of aangeleverd krijgen van klanten, zetten we dan ook op de bijbehorende website: WECKENonline.eu.
Inmiddels is de website uitgebreid met het drogen van voedsel, ontsappen van voedsel enz. en de webwinkel met kookartikelen, keukenhulpjes en allerlei andere artikelen die met koken te maken hebben. 90% van de artikelen gebruiken wij zelf ook en wij verkopen artikelen waar wij zelf tevreden over zijn.
Daardoor hebben we besloten dit blog te beginnen om ook andere recepten, werkwijzes en andere informatie met u te delen.

Ik hoop dat u geniet van mijn Blog: Koken met Gerrit!
ps: U kunt ons ook volgen op Pinterest en op ons blog over: WECKEN en INMAKEN








Geen opmerkingen:

Een reactie posten